Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Η λύτρωση ήρθε από ψηλά



Η μοναξιά, η απογοήτευση,
η μελαγχολία κι ο πόνος
μια νύχτα αντάμωσαν
στης ζωής την απαξίωση……..
Μαύροι, σκοταδιασμένοι λογισμοί,
σαν κεραυνοί έπεσαν ξαφνικά
στο κεφάλι της απροστάτευτης ελπίδας
διασκορπίζοντας παντού τριγύρω
τα συντρίμμια της……
Αγάπη, χαρά κι ευχαρίστηση,
λέξεις θρυμματισμένες…..
Ώσπου, έσκασε το πρώτο χαμόγελο
στα χείλη τ΄ουρανού
κι άρχισε να ξαστερώνει
στον βαρύ ορίζοντα της θλίψης.
Τα σκορπίσματα του νου
συγκεντρώθηκαν στην ψυχή.
Κομμάτι – κομματάκι,
οι ψηφίδες της πίστης ξεσκεπάστηκαν.
Αστέρι λαμπερό από ψηλά
φωτίζει και δείχνει το δρόμο…..
Νέα μονοπάτια
δημιουργικής απομόνωσης ανοίγονται….
Βαθιά περισυλλογή,
εκβρασμός παθών,
θερμή προσευχή
όλα αυτά
κάτω απ΄το άγρυπνο
ζωοφόρο βλέμμα Εκείνου.
Η Ζωή απόκτησε πάλι την αξία της,
η λύτρωση ήρθε από ψηλά..

16 σχόλια:

Seagull είπε...

Να γράψω ότι "ζηλεύω";... (Μπορεί και να είναι εν μέρει αλήθεια!) Μακάρι να είχα γράψει (κι) εγώ ένα τέτοιο κείμενο. Το σημαντικό είναι ότι με εκφράζει εν πολλοίς...

Γενικότερα, Ασυμβίβαστε και Αληθινέ, νιώθω να με εκφράζεις (ή να εκφράζουμε κοινό λόγο) σε πολλά κείμενα. Ακόμα και η προμετωπίδα του ιστολογίου σου, αποτυπώνεται σε κάποια κείμενά μου (π.χ. το "Πέρί Παιδείας Β'" http://seagullstefanos.blogspot.com/2007/10/blog-post_3780.html).
Αλλά και καθόλου τυχαίο δεν βρίσκω πως εσύ έχεις σύμβολο έναν αετό, που τον διάλεξα για το δεύτερο ιστολόγιό μου (http://eaglestefanos.blogspot.com/).

Μακάρι να μπορέσω κι εγώ κάποτε να πω πως είναι "Ασυμβίβαστος και Αληθινός". Ή να έχω ως σύμβολό μου τον αετό...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Η λύτρωση, όταν κοιτάς ψηλά, σίγουρο είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα έρθει. Διφορούμενο ε; :)))
Η αγάπη είναι το μυστικό, το κλειδί, ο χάρτης.Το θείο και η ψυχή μία. Στην ψυχή μου το θείο γυρεύω με οδηγό την αγάπη. άμα γνωρίσουμε καλά την ψυχή μας, όλα γίνονται.
Την καλημέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

"Προς ουδέν των παροδίων επιστρεφόμενοι,αλλα προς μόνον τον ουρανόν βλέποντες..."
:))

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Πρόσκληση σε ουράνια δεξίωση για χαρμόσυνο γεγονός.
Η εγγραφή σου.
Λύτρωση ,Ανάταση,Χαρά, Ευδαιμονία, Ελπίδα όλα μαζί σε μια
ΑΡΧΗ .
Από καρδιάς σου εύχομαι να μείνεις πάντα εκεί στην Αρχή….

Ανώνυμος είπε...

Ναι είναι αλήθεια πως στα δύσκολα, σηκώνουμε το κεφάλι ψάχνοντας εκεί ψηλά τη λύτρωση και είναι μεγαλύτερη αλήθεια πως όταν ψάξουμε εκεί ψηλά τη λύτρωση... έρχεται. Η πίστη είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο, χιλιάδων ετών και η όποια αναφορά μου σ' αυτήν θα είναι φτωχή.
Πανέμορφο κείμενο χαρακτηρισμένο απο δυνατές εικόνες.
Είναι μεγάλο χάρισμα να μπορείς να ζωγραφίζεις με λέξεις κι εσύ, είναι επιβεβαιωμένο, το κάνεις υπέροχα.... αληθινά...ασυμβίβαστα..
Καλό απόγευμα

Ανώνυμος είπε...

......................................................................
Δεν λέω, γιατί αν πω, θα μου πεις ήρεμα και σεμνά......

Φιλαράκι πνίγομαι, θα το πω....
Τούτο δεν ειναι απλά, ένα μοναχικό πέταγμα στον ουρανό.Μαζί σου ανέβασες ψηλά και ότι γήινο και φθαρτό έχουμε στα μέσα μας και τα έξω μας. Μέσα από λίγους μόνο στίχους ανέσυρες περιεχόμενο εννοιών και λέξεων που ενώνουν το σύμπαν με τον Ουρανό. Ακατάλυτες διαχρονικές αξίες, ακατάληπτες για πολλούς ποιητές της ποίησης για να φτιάχνουμε διάθεση στον εαυτό μας και στην παρέα μας, που ντρέπονται ή δεν τολμούν να πουν τη λέξη Θεός, μήπως και χαρακτηριστούν κάπως....και πιστεύουν στα είδωλα, με πρώτο και καλύτερο αυτό του εαυτού τους..

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

SeaGulL

Μανία που την έχεις με τις ξένες λέξεις, όπως και τόσοι άλλοι....
Υπάρχει πιο γλυκειά σε ήχο και χρώμα λέξη από την ελληνική Γλάρος;
Γιατί θα πρέπει SeaGulL
Πάντως φίλε, όσα λέγονται, όσα ειπώθηκαν και όσα θα ειπωθούν, είναι αυτά που ξαναλέγονται , ξαναειπώθηκαν και θα ξαναειπωθούν..
Γι αυτό μην απορείς αν σε αγγίζουν κάποια πράγματα που τα βλέπεις αλλού γραμμένα...Ψυχής λόγια είναι και γι αυτό αναγνωρίσιμα από οποιαδήποτε άλλη ψυχή ανθρώπου σε άλλο τόπο και χρόνο.
Ευχαριστώ για τους επαίνους, αλλά με φέρνεις σε δύσκολη θέση, επειδή δεν σε ξέρω...και στη ζωή μου έμαθα να αφομοιώνω εύκολα επαίνους, όταν προέρχονται από ανθρώπους που έχουν επαινεθεί....
Καλό σου βράδυ

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ

Αγάπη προς τον Θεό , μαρτυρεί αγαθή διάθεση ψηχής και προϋποθέτει αγάπη για τον αδελφό (πλησίον), κι αυτός που έχει αυτό το περιεχόμενο ψυχής, δεν προτιμά κανένα και τίποτα από τα δημιουργήματα περισσότερο από τον ίδιο τον Δημιουργό......
Ψηλά δε πετά η ψυχή εκείνη που δεν ειναι δεσμευμένη με τίποτα κάτω στη γή....

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

AERIKO
..............
...............
Τη δολερή μου αγάπη

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Νεφέλη

Το γιατί αναζητούμε την άνωθεν βοήθεια μόνον στους κινδύνους, αυτό με προβληματίζει. Κάποιος μια φορά μου είχε πει κατι απλό, αλλά εμένα με δυσκόλεψε, και τότε και τώρα που το θυμάμαι. Οποιος δεν φοβάται, μου είχε πει, ή είναι πολύ πιστός ή είναι αναίσθητος, σε χειρότερη από τα ζώα μοίρα, γιατί κι αυτά τον κίνδυνο , τον διαισθάνονται....

Με την ατίθαση εκτίμησή μου πάντα
Καλό βράδυ

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Λυγερή

Πάντα σε κάποια αρχή ήμουνα, αλλά έμενα στο πρώτο βήμα...
Μέχρι που μίλησε η ψυχή μου και άκουσα τη φωνή της...Αυτή μου είπε πως και το μεγαλύτερι ταξίδι στον κόσμο άρχισε με ένα βήμα, το πρώτο βήμα....Ετσι βγήκα στον πηγαιμό για τη ζωή και συνεχίζω..αναζητώντας και ανακαλύπτοντας, πάντα ψηλά και με σταθερό το βλέμμα στην Ανατολή, την πηγή της ζωής....

Με την ανεπιτήδευτη πάντα αγάπη μου
καλό σου βράδυ

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

elefteros

ήρεμα, γαλήνια και σεμνά.....
και προ παντός χωρίς λάθη...

marianaonice είπε...

Τυχεροί όσοι όταν σηκώνουν το βλέμμα ψηλά βλέπουν τη ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ και πιάνονται απ΄ αυτήν, όπως και αν την ονομάζουν!!
Καλή χρονιά ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕ και ΑΛΗΘΙΝΕ και από μένα.

Seagull είπε...

Σ' ευχαριστώ, φίλε, για την πλούσια (σε ποσότητα και ποιότητα) απάντησή σου.

Μόνο μια παρατήρηση, άσχετη με το θέμα, στην απάντησή σου: Συμφωνώ μ' εσένα ότι η λέξη "Γλάρος" (κι ακόμα καλύτερα, ίσως, το "γλαροπούλι"...) είναι προτιμητέα σε σχέση με το ξενόφερτο "seagull". Αλλά, όμως, όπως γράφω και στην προμετωπίδα του ιστολογίου μου (ή ίσως στην πρώτη ανάρτησή μου σ' αυτό;...), υπάρχει ειδικός και συγκεκριμένος λόγος που με οδήγησε στην απόφαση να επιλέξω, σημειολογικά, το "seagull". Κάποια στιγμή θα το γράψω (δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο...)

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

marianaonice

Δύναμη-Ζωή-Αγάπη-Θεός

Η ζωή είναι δύναμη
Η αγάπη είναι ζωή
Ο Θεός είναι αγάπη

Καλή χρονιά

Seagull είπε...

Ασυμβίβαστε, καλή σου μέρα
Δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/