Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Χωρίς τίτλο και μέτρο


Καινούργιος χρόνος διάβηκε και πάλι το κατώφλι της ζωής

και το φούντωμα της αναζήτησής σου μέσα μου συνεχίζεται.

Μου λείπεις και σήμερα, όπως και χθες, όπως και αύριο…

Μόνον η αέρινη μορφή σου πλανιέται παντού τριγύρω μου

κάθε μέρα, κάθε ώρα και κάθε στιγμή, σε κάθε νέα χρονιά.

Παιχνιδίζουν στο παιχνιδιάρικο βλέμμα σου οι σκέψεις μου

καθώς ανήμπορος τρέχω ξοπίσω σου και δεν σε προλαβαίνω.

Μένω να κοιτάζω μαγεμένος το χαριτωμένο σου λίκνισμα

και το σπινθηροβόλο χαμογέλιο σου στα πυρωμένα χείλη…

Μετά ψηλαφώ τ΄απομεινάρια της βαθιάς ανασαιμιάς σου

την ώρα ακριβώς που απομακρύνεσαι με βιάση και χάνεσαι.

Έτσι θα σε θυμάμαι πάντα αέρινο ατίθασο γλυκό μου πλάσμα

νάρχεσαι και να φεύγεις και να σκορπίζεσαι στον ουρανό.

Κι εγώ όλο και θα βυθίζομαι στην ελευθερία της σιωπής,

το μόνο απροσπέλαστο και αληθινά σίγουρο καταφύγιό μου..

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτή την εμμονή σου στο απροσπέλαστο
του είναι σου, δεν μπορώ να την εννοήσω ακόμα, γι αυτό αν θέλεις μπορείς να με βοηθήσεις λιγάκι;
Ζωγραφίζεις αισθήματα στο ταμπλό, αλλά η ψυχή σου αλλού φτερουγίζει..Και γιατί τάχα θα πρέπει να βυθίζεσαι στην ελευθερία της σιωπής, εσύ που με δύο κουβέντες ζεσταίνεις μια γειτονιά ολόκληρη;
Δώσε μου την ευκαιρία να σε ιχνηλατήσω λίγο παραπάνω

Την αληθινή αγάπη μου

Ανώνυμος είπε...

Η σιωπή που αν χρησιμοποιηθεί για την ενδοσκόπηση μας θα μας φέρει την ελεύθερη επιλογή ζωής...
Καλή σου μέρα!!!

genna είπε...

Όμορφο είν' τούτο, εκεί να βυθίζεσαι...

Ανώνυμος είπε...

Αν η ελευθερία της σιωπής σου μεταφράζεται σε τόσο όμορφες κραυγές, να σιωπάς..... όσο πιο συχνά μπορείς... να σιωπάς....
Στέκομαι κι εγώ στο απροσπέλαστο του είναι σου... και στη σιωπή σου.. σε αυτό ακριβώς το σημείο και εντελώς τυχαία συναντηθήκαμε.
Κάνω παρόμοιες αναφορές στην τρέχουσα ανάρτηση μου.
Κι αν μου επιτρέπεται να δώσω τη δικιά μου υποκειμενική ερμηνεία.
σιωπή = γραφή

φιλί

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υπέροχο! Καλό βράδυ να έχεις!

http://nikolaos1970.blogspot.com/

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

ΕΡΣΗ, διακρίνω από καιρό σε καιρό μια βαθιά ενατένιση της ουσίας των πραγμάτων, αλλά νιώθω ασφυκτικά τα επαινετικά σου βέλη εναντίον μου, που δυσκολεύουν το πέταγμά μου…Ελπίζω να είναι αθώα…..
Την αγάπη μου για το διαφορετικό που εκφράζεις στη μπλογκόσφαιρα...

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Φίλε Ονήσιμε
Η σιωπή οδηγεί στην ελευθερία και η ελευθερία στη σιωπή. Η εσωτερική κατάδυση μονόδρομος και η θέαση της αληθινής ζωής διέξοδος ………

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

genna

Όμορφο κι αληθινό γλυκιά μου……

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Νεφέλη, ξεκινώ ομολογώντας, με αφορμή την τελευταία σου επισήμανση του σχολίου σου. Πράγματι δεν την είδα την τρέχουσα ανάρτησή σου, όχι για κανέναν ειδικό ή άλλο λόγο, αλλά επειδή περιόρισα σημαντικά τα πετάγματά μου. Είδα να στερεύουν επικίνδυνα οι λίγες πηγές δροσιάς που φαινόταν από ψηλά στη μπλοκογειτονιά μας, κι αυτή η παρατεταμένη ανομβρία βλέπω να συνεχίζεται και να παγιώνεται. Για να φορτώσω μέσα μου θέλω καταιγίδες ανάτασης και τέτοιες δεν συναντώ, παρά κάτι ψιλοβρόχια που σταματούν πριν ακόμα αρχίσουν. Αλλά για να είμαι απολύτως ειλικρινής περιόρισα την πλοήγηση στο διαδίκτυο και για έναν ακόμα λόγο, την αφοσιωτική ενασχόλησή μου στον ουρανό της αιθέριας ύπαρξης όπου συνάντησα το χαμένο ανάγλυφο της ψυχής μου…..Αυτά, ως ομολογία και όχι ως δικαιολογία. Σήμερα, λοιπόν, θα περάσω απ΄την ανάρτησή σου κι αν τη βρω θα την απολαύσω. Βλέπω πως με μία (και καλά έκανες) καθάρισες.

Σιωπή = γραφή

Επειδή, όμως, κατά καιρούς πολλοί είναι εκείνοι που πραγματικά δεν αντιλαμβάνονται, και οι άλλοι που καμώνονται ότι δεν καταλαβαίνουν πως αλληλοσυνδέονται σιωπές – αλήθειες και ελευθερίες, αφήνω κάποιες ψηφίδες ακόμα, απ΄αυτές που συνθέτουν το ουσιαστικό μωσαϊκό του αυτονόητου με τη θωριά της ψυχής…..

ΣΙΩΠΗ = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Αταραξία πνεύματος
Γαλήνη συνείδησης
Ανακούφιση ψυχής
Αμεριμνομεριμνησία
Καταλάγιασμα εσωτερικό
Απόλυτη ελευθερία
Σιγής ισηγορία
Αθόρυβο ξεθύμασμα
Δημιουργική μοναξιά
Ασυμβίβαστη ξεγνοιασιά
Ακύμαντη απαλοζωία
Ήσυχη ανασαιμιά
Ασκίαστη ελευθεροφροσύνη
Ανέφελη μακαριότητα
Ακλυδώνιστη ανυποταγή
Ατίθαση αυτοπαρατήρηση
Ζόρικη κατάδυση στην αλήθεια

Στο επανιδείν, Νεφέλη, με φιλί άδολο (χωρίς δόλο)…

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Νικόλαε, καλώς ήρθες στη γειτονιά μας
Να ξέρεις, όμως, ότι σύννεφα υπάρχουν παντού στο διαδίκτυο
Από μας εξαρτάται αν θα τα επιτρέπουμε να σκιάζουν την πορεία μας..
Καλό σου νέο ταξίδι..

roadartist είπε...

Υπεροχο........ :)