Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Είμαστε άνθρωποι ;

Δευτέρα, 12 Νοέμβριος 2007

OΠOIOΣ MΠOPEI AΣ BOHΘHΣEI

Χθες πήρα ένα απρόσμενο (ως προς το περιεχόμενο) μήνυμα, και χωρίς δεύτερη σκέψη, το καταχώρησα αυτούσιο στο δικό μου Μπλοκ. ΄Ηταν μήνυμα με έκκληση για βοήθεια σε πάσχοντα συνάνθρωπό μας (παιδί νοσηλεύεται κ.λ.π...........................................................................................................................................
Μία από τις πολλές καθημερινές περιπτώσεις που συμβαίνουν γύρω μας και πολλές φορές δίπλα μας, αλλά δυστυχώς μας αφήνουν αδιάφορους ή τις προσπερνάμε με λοξή ματιά. Πλέον έχουν εθιστεί οι παγερά αναίσθητες καρδιές μας και δεν ασχολούμαστε με τον πόνο των άλλων…Που καιρός για τέτοιες ευαισθησίες , αφού όλοι τρέχουμε και δεν φτάνουμε…. Κι όμως αυτά τα δυσάρεστα γεγονότα της ζωής, που μαθαίνουμε, ακούμε ή βλέπουμε καθημερινά δεν είναι παρά ακίδες - αγκάθια που αγκυλώνουν λίγους, βελόνες αιχμηρές που τρυπούν περισσότερους και αμφίστομες λόγχες που λογχίζουν τους πολλούς, ώστε να συνέλθουμε από τον παχυδερμισμό μας, να ξυπνήσουμε από το λήθαργο και να πράξουμε το χρέος μας ως άνθρωποι..!!!
Σήμερα θα αποσύρω τη χθεσινή ανάρτηση και στη θέση της θα τοποθετήσω τα λόγια ενός αγνώστου προσευχόμενου…..

Ζητούσα από το Θεό απαιτητικά και επίμονα
πλούτο και χρήματα , πολλά λεφτά για νάχω
κι Εκείνος μούδινε υγεία και διάθεση να δουλεύω
Του ζητούσα δόξα, σοφία αλλά και δύναμη εξουσίας
Εισέπραττα σκοτούρες και προβλήματα για να λύσω
αλλά και ευκαιρίες, πολλές ευκαιρίες για ταπείνωση
Παρακαλούσα να μου χαρίσει αντοχές και θάρρος
Ερχόταν κι άλλες δυσκολίες, σχεδόν ¨αξεπέραστες¨
Κίνδυνοι που έπρεπε να παλέψω για να τους ξεπεράσω
Ζητούσα χάρες και χαρίσματα, αγάπη και κατανόηση
Μούδινε άτομα με ανάγκες, ανήμπορους να βοηθήσω
αδύνατους να ενισχύσω και αφορμές να γίνω άνθρωπος
Απελπίστηκα, αφού ότι του ζητούσα και ήθελα πολύ ,δεν το πήρα
Μέχρι που ακούστηκε μια φωνή μέσα μου και άνοιξαν
τα τυφλωμένα μάτια της ψυχής μου για να δουν πως
Πήρα με απλοχεριά αυτά που πραγματικά χρειαζόμουνα
Η προσευχή μου είχε εισακουστεί……

3 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Το πρώτο που θέλω να σου πώ αντί για καληνύχτα είναι οτι
όταν ο λόγος, το ύψος,η θωριά με ξεπερνά ,εγώ ...σωπαίνω,
ευτυχώς που τα δάκρυα ήχο δεν βγάζουν και χάνομαι στην σιωπή μου. Το πρωϊ στην Ανατολή θα σε κοιτάξω.φίλε!!!!

spy είπε...

se efxaristo pou xarises tis skepseis soy sto blog moy!!
kala na pernas panta alithine file!!!

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα ! Σας ευχαριστω για την προσπαθεια και την μεγαλη βοηθεια, ο Θεος να σας εχει καλα. Θα σας παρακαλουσα ομως τωρα να το κατεβασετε καθως δεν ειναι πλεον αναγκη, ο Δημητρης μας αναπληρωνει μονος του το αιμα. Δεν ειναι αμεση αναγκη πλεον και δυστυχως το ΑΧΕΠΑ το βλεπει πια σαν ενοχληση. Το ονομα μου ειναι Ντερος Γεωργιος και ειμαι ο Θειος του μικρου Δημητρη.Η ανταποκριση των φιλων ηταν τετοια που οσα ευχαριστω και να πω, να πουμε θα ειναι λιγα...Τα σεβη μου !!!
http://www.musicwave.gr/el/members/member_info.asp?cat_id=3&id=2474&show=p
Αυτη ειναι η σελιδα μου σε περιπτωση που πιστευτε οτι λεω ψεματα !!!!!